De school van Skischool

Product: Swift-Cut 1250 met watertafel

De school van &, die in de mooie marktstad van Noord-van Yorkshire wordt gevestigd van is een voorwaarts-denkt, openbare school met een trillende afdeling van het OntwerpTechnologie die elk jaar meer dan 100 en A'level kandidaten, allen met hoogste rangen blijkt. Van Gala jassen tot elektronische violen en van hedendaagse muziek staat tot elektronische controle-apparaten, het bereik is indrukwekkend.

In februari, de school verwierf een Swift-cut CNC plasma SnijTafel. In de korte tijd is in de afdeling studenten hebben gemaakt projecten waarin decoratieve insert panelen die er prachtig uitzien in messing. VerStelBare motor mounts voor een gemotoriseerde scooter, tandwiel inserts voor hun Elif elektrische Endurance voertuig en zelfs cut-outs van knaagdieren zijn snel en gemakkelijk geproduceerd. Personeel, studenten en ouders zijn verbaasd en blij met de kwaliteit van de stukken die komen uit de machine en met wat er is bereikt in een dergelijke korte periode van tijd.

Toen we spraken met de heer Dunn, waren we onder de indruk van de reikwijdte van het werk dat zijn studenten gemaakt en met de tabel in hun workroom. We zijn blij om te zien wat ze gaan komen met volgend jaar.